Entrada destacada

638 - Accés a tots els recursos de ciències adn-dna.net

Recursos adn-dna.net En la següent web trobaràs l'accés a tots els recursos de ciències de la naturalesa: adn-dna.net . ...

dimecres, 14 d’agost del 2013

318- El peligro de negar a la ciencia


Michael Specter nos presenta en esta conferencia la importancia de la ciencia en el mundo actual.



Los lectores de los blogs: adn-dna, biologia i naturalesa , canal adn-dna.net a YouTube y los usuarios del aula virtual de ciencias de la naturaleza adn-dna.net pueden sugerir, en el apartado de comentarios de este post, otros enlaces relacionados con el contenido de esta conferencia.

1 comentari:

Bernat Canals ha dit...

Em penso que estic gairebé al 100% del seu discurs, però en treuria una conclusió diferent.
Des del meu punt de vista, el seu discurs és "abandoneu els arguments no científics, cregueu la ciència, i per tant vacuneu-vos "cegament", etc" sempre amb esperit crític, demanant proves, etc.

La meva opinió, però, és que estar en contra de certes vacunes per motius "extracientífics", no significa negar la raó de la ciència, ni por al progrés, sinó que significa que creuen que senzillament allò no és ciència.


Per tan, jo crec que el que hem de fer és primer alliberar la ciència del poder, o de l'"organització social", per poder creure els estudis mèdics, farmacèutics, genètics, etc. que sí que és cert que, per ells sols, només busquen millorar la nostra qualitat de vida.