dissabte, 26 de novembre de 2016

536 - Visita al Jardí Botànic de Barcelona


En l'apartat de comentaris d'aquests post s'incorporaran els enllaços al videos realitzats amb motiu de la visita al Jardí Botànic de Barcelona per part dels alumnes del batxillerat científic. Cal seguir les indicacions explicades en l'aula virtual adn-dna.net 2.7 .


Per seguir les actualitzacions d'aquest blog adn-dna, els recursos de ciències de la naturalesa adn-dna.net i notícies d'actualitat científica, també es pot fer a través de Twitter : adn-dnanet i #adndnanet.

Per participar a l'apartat de comentaris dels posts d'aquest blog adn-dna  cal seguir les instruccions indicades en el post 341.

dijous, 17 de novembre de 2016

535 - Cultura científica: composició de la matèria viva


En l'apartat de comentaris d'aquest post es publicaran els enllaços a l'activitat desenvolupada en cultura científica per part del alumnes de 1r de batxillerat.

Per seguir les actualitzacions d'aquest blog adn-dna, els recursos de ciències de la naturalesa adn-dna.net i notícies d'actualitat científica, també es pot fer a través de Twitter : adn-dnanet i #adndnanet.

Per participar a l'apartat de comentaris dels posts d'aquest blog adn-dna  cal seguir les instruccions indicades en el post 341.

Termini per publicar comentaris diumenge 20 de gener de 2016 a les 22:00h 

dilluns, 7 de novembre de 2016

534 - Participamos en "Somos científicos", noviembre de 2016


Los alumnos de 2º de bachillerato científico participan en la actividad somos científicos y los alumnos de biologia de 1º, biologia i geologia ESO-4 y optativas Fem Ciència de 2º i 3º ESO hacen seguimiento de la actividad sin participar directamente en el chat.

Nos ha correspondido la zona medio ambiente con intervención en el chat el próximo lunes 14 de noviembre de 2016 a las 13:50h.



Para ampliar información sobre toda la actividad se puede consultar en el aula virtual de ciencias de la naturaleza adn-dna.net 2.7.


Los alumnos que intervienen en la actividad incorporaran las preguntas que deseen formular a los científicos en el apartado de comentarios de este post.

Nota: Para comentar este post se recomienda seguir las instrucciones indicadas  en el post 341 de este blog adn-dna.