Entrada destacada

638 - Accés a tots els recursos de ciències adn-dna.net

Recursos adn-dna.net En la següent web trobaràs l'accés a tots els recursos de ciències de la naturalesa: adn-dna.net . ...

dimarts, 13 d’abril del 2021

674 - Biologia i geologia 4t ESO - grup1


Aquest post serveix  per incorporar un missatge prova que ha de permetre practicar la incorporació de respostes a activitats dins aquest blog.

Per participar a l'apartat de comentaris dels posts d'aquest blog adn-dna  cal seguir les instruccions indicades en el post 341.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

El tema que m'ha semblat més interessant a sigut tot el tingui a veure amb genètica, però sobretot les Lleis de Mendel em va cridar molt l'atenció.

Marta Elias Santamaria, 4t C

Anònim ha dit...

El que més m'ha agradat de biologia fins ara, ha estat la formulació genotípica, la selecció natural i les mutacions genètiques.
Aina Caro Murillo.
4t ESO C

Anònim ha dit...

Dons a mi el que m'ha semblat més interessant a sigut conèixer que són els cromosomes, com funcionen els gens i com aquests afecten a la nostra descendència.

Pau Aparicio Borrega

Anònim ha dit...

El tema que he trobat més interessant i divertit d'aquest curs ha estat el de la genètica en general, encara que en cada tema tinc alguna cosa que m'agrada o em sembla divertida o interessant .


LAURA DÍAZ SOMOLINOS. 4rt ESO D

Anònim ha dit...

El que més m'ha interessat ha estat l'herència genètica i els caràcters dominants i recessius, ja que es un tema molt extens que dona molt joc e interessant.

Aina Fernández Salgado.
4t ESO A

Anònim ha dit...

El que més m'ha impressionat de Biologia i Geologia ha sigut l'herència genètica,perquè d'aquesta manera pots saber com estas fet, etc...

Naiara Expósito Arévalo
4rtD

Anònim ha dit...

La unitat que m'ha agradat més ha estat la de l'evolució dels éssers vius i la reproducció cel·lular, la taula de punnett i la genètica mendeliana, són les que menys m'han cridat l'atenció

Aina Eberlé

Anònim ha dit...

-El que més m'ha agradat aprendre, bé, més aviat corroborar és la meticulositat amb la que la vida està dissenyada, tant complexa que només som capaços de comprendre-la i generar-la en les seves fases més simples, sempre a partir les eines que la natura ens dona.

Albert Callau Lesan

Anònim ha dit...

El tema que m'ha cridat més l'atenció ha sigut la taula de Punnett, i fer els seus problemes, era dels apartats més interessants per mi. També m'ha semblat molt intrigant tot el que està relacionat amb la genètica.

Iona Gabriel Casals.

Anònim ha dit...

De totes les unitats que s'han fet durant el curs, l'aspecte que m'ha agradat més i he trobat més interessant, ha estat aprendre sobre com descobrir si una malaltia que s'hereta és de caràcter dominant o recessiu, a més de la probabilitat de que passi als fills.

MERITXELL CARO ROYO - 4t ESO C

Anònim ha dit...

El que més interessant m'ha semblat fins ara dels temes donats a la classe de biologia, és: l'herència biològica i l'estudi de la llei de Mendel juntament amb la taula de punnett.

Anònim ha dit...

El tema que m'ha cridat més l'atenció ha sigut la taula de Punnett, i fer els seus problemes, era dels apartats més interessants per mi. També m'ha semblat molt intrigant tot el que està relacionat amb la genètica.

Iona Gabriel Casals. 4tC

Anònim ha dit...

El que he trobat més interessant dels temaris que hem fet fins ara a naturals ha estat: la selecció natural.Ha estat el tema més interessant des de el meu punt de vista, ja que va estar un descobriment crucial per l'evolució de les espècies i ens permet ampliar els nostres coneixements i comprendre millor l'evolució. Gràcies al descobriment, ara aquesta teoria és la base de l'evolució.

Héctor Espinar Cerón,
4t ESO D.

Anònim ha dit...

El que més m'ha agradat dels temes tractats en biologia han estat les mutacions gèniques i la formulació gènica.

Maite Aguilar
4t ESO B