Entrada destacada

638 - Accés a tots els recursos de ciències adn-dna.net

Recursos adn-dna.net En la següent web trobaràs l'accés a tots els recursos de ciències de la naturalesa: adn-dna.net . ...

dilluns, 19 d’abril del 2021

675 - Biologia i geologia 4t ESO - grup 2


Aquest post serveix  per incorporar un missatge prova que ha de permetre practicar la incorporació de respostes a activitats dins aquest blog.

Per participar a l'apartat de comentaris dels posts d'aquest blog adn-dna  cal seguir les instruccions indicades en el post 341.
 

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquella part que m'ha agradat més és la de genètica.
Berta Junyent 4tA

Anònim ha dit...

El més interessant de biologia per a mi són els problemes de genètica i la genètica en general.

Asier Juárez Ontiveros.
4t ESO C.

Unknown ha dit...

El que més m'ha agradat de lo que hem fet en la resta del curs ha sigut el tema de la genètica de Mendel.

Joselinne Sánchez Pilamunga - 4t ESO A

Unknown ha dit...

El que més m'ha agradat del que hem fet fins ara a biologia han sigut les activitats de genètica de Mendel i aprendre que es la selecció natural.

Júlia Ocón Zoyo - 4rt ESO A

Anònim ha dit...

La part que més m'ha agradat ha estat les activitats de genètica perquè em semblaven divertides de fer, tot i que, també m'ha agradat bastant el tema de l'evolució.

- Javier Zhang 4t ESO C

Anònim ha dit...


Aquella part que més m'ha agradat ha estat treballar amb la part dels al·lels, la taula de Punnet i les lleis de Mendel. Vam fer algunes activitats sobre quin era l'al·lel dominant i recessiu i em van semblar divertides.

Adrià Mínguez, 4tD

Unknown ha dit...

El que més m'ha interessat del que portem de curs a biologia és tot el que està relacionat amb l'evolució de les espècies i com influeix la selecció natural en les espècies.

Juan Pablo Gómez Hernández

Unknown ha dit...

El que més m'ha agradat a sigut les lleis de Mendel. M’agrada perquè a través de la taula de Punnett hem pogut saber moltes coses com per exemple com s'encreuen les races pures…

Mariona Miquel
4t ESO B

Anònim ha dit...

El que més m’ha interessat dels temes que hem estat treballant ha sigut el tema on parlàvem de les Lleis de Mendel. Em va agradar perquè vam poder observar com s’encreuaven les races pures i les races heterozigotes a través de la taula de Punnett i la descendència resultant.

Carla Pertica Torrents
4t ESO A

Anònim ha dit...

Emma Valls: En la meva opinió el que més m'ha agradat en l'àmbit de biologia ha sigut els organismes de la cèl·lula i la seva divisió. També m'ha despertat molt interès el tema de l'evolució.

Anònim ha dit...

La part de biologia que més m'ha agradat aquest curs ha estat estudiar com s'organitza l'ADN i de què està format aquest, ja que ajunta l'ús de molècules amb com funciona el nostre cos.

-Joan Mateu Mellado.
4t ESO C

Unknown ha dit...

El tema que més m'ha agradat és el de la Llei de Mendel. És bastant interessant com saber la herència dels teus descendents a partir de la taula de Punnett.

Hao Liang Wu
4t ESO A